O urządzeniu

ACCENT PRIME

Accent Prime to innowacyjne urządzenie przeznaczone do nieinwazyjnego modelowania sylwetki, eliminowania nadmiaru tkanki tłuszczowej i cellulitu oraz ujędrnienia i liftingowania wiotkiej skóry twarzy i ciała. Wyjątkowe połączenie unipolarnej fali radiowej RF oraz innowacyjnej, opatentowanej technologii trzech typów ultradźwięków umożliwia redukowanie tkanki tłuszczowej i ujędrnianie skóry przy pomocy jednego urządzenia! Platforma wyposażona jest w kilka głowic przeznaczonych do zabiegów na skórze twarzy i ciała.

ZIMNE I CIEPŁE ULTRADŹWIĘKI

Opatentowana technologia tzw. zimnych ultradźwięków działa selektywnie na kom.  tłuszczowe, nie naruszając otaczających tkanek. Wibracje emitowanych ultradźwięków niszczą błonę adipocytów (kom.  tłuszczowych), powodując ich sukcesywny rozpad oraz uwolnienie nagromadzonego tłuszczu, który w kolejnym kroku jest wydalany z organizmu.

System tzw. ciepłych ultradźwięków, które generują skompresowaną falę ultradźwiękową wywołuje zjawisko kawitacji, czyli niszczenie lokalnych depozytów tłuszczu podwyższoną temperaturą. Połączenie obu tych technologii zwiększa efektywność zabiegu.

FALE RADIOWE (RF)

Fale radiowe głęboko, w sposób kontrolowany podgrzewają tkankę tłuszczową do temperatury 45-60 stopni C, poprawiają napięcie i jędrność skóry oraz usprawniają eliminację złogów tłuszczu i cellulitu.

Wskazania do zabiegów:

• Nadmiar lokalnie zgromadzonej tkanki tłuszczowej
  • Cellulit
  • Wiotkość skóry ciała i twarzy
  • Skóra obwisła po utracie wagi, ciąży czy w wyniku starzenia się
  • Opuszczony owal twarzy
  • Bruzdy i zmarszczki

KORZYŚCI:

SELEKTYWNOŚĆ
Możliwość wykonywania zabiegu na różnych głębokościach skóry, co zapewnia lepszą kontrolę zabiegu i jego większą skuteczność. Tkanki otaczające obszar zabiegowy pozostają nienaruszone.

BEZPIECZEŃSTWO
Zabiegi są bezpieczne i skuteczne bez względu na fototyp skóry oraz jej grubość, nawet dla tak delikatnych obszarów jak twarz, szyja czy dekolt.

ŁĄCZENIE TECHNOLOGII
Łączenie różnych technologii oraz opcji zabiegu wpływa na szybsze osiąganie rezultatów, zmniejszenie ilości sesji zabiegowych oraz bardziej długotrwałe efekty.

KOMFORT
Stopniowe rozgrzewanie oraz wbudowany system chłodzenia chronią przed bólem w trakcie zabiegu i zapewniają jego komfort.

BRAK OKRESU REKONWALESCENCJI
Zabieg nie wymaga rekonwalescencji. Pacjent zaraz po zabiegu może wrócić do swoich codziennych zajęć.

PRZECIWSKAZANIA DO WYKONANIA ZABIEGU:

• ciąża
  • rozrusznik serca
  • ciężkie i przewlekłe choroby nerek, wątroby
  • choroba niedokrwienna serca i przebyty zawał mięśnia sercowego
  • choroby zapalne skóry w obszarze poddanym kuracji
  • choroba nowotworowa